Livrare
- Livrarea în țară se face prin curierul Sameday, vezi costul mai jos.
- În Florești, județul Cluj, poți ridica gratuit comanda ta, de la sediul nostru, Str. Avram Iancu nr.182, lângă Banca Transilvania (harta aici).
- În Cluj Napoca, poți ridica gratuit comanda ta, de la magazinul Nootka, strada Dacia nr.1, lângă clădirea Urania de pe strada Horea (harta aici)
Timpul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, în funcție de momentul plasării comenzii și de curier.
Curierii din România nu garantează 100% livrare în 24 de ore, ci livrare in 24-48 de ore. Însă majoritatea coletelor ajung în ziua următoare expedierii.
Costul transportului, rambursului și livrare și plată
Transportul se face prin curierul Sameday, și are următoarele costuri:
- Livrare la EasyBox: 15 lei, plus 5 lei costul rambursului (care nu se achita dacă plătești cu cardul la finalizarea comenzii).
- Livrare la adresa indicată: 23 lei, plus 5 lei costul rambursului (care nu se achita dacă plătești cu cardul la finalizarea comenzii).
Taxa de ramburs nu se aplică dacă alegi plata online cu cardul.
Plata se poate face astfel
- Plata cu cardul online, direct pe site, prin gateway pe site-ul securizat euplatesc.ro. În acest caz nu ai de achitat taxa de ramburs.
Dacă alegi această metodă de plată, este necesar să completezi informațiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăți.
Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzactiilor on-line același nivel de securitate cu cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
„3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard.
Important de știut: pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
- Online în 3 rate egale, fără dobândă, prin cardul de cumpărături StarBT, de la Banca Transilvania
- În avans, printransfer bancar (ordin de plata sau homebank); în acest caz te rugăm să ne trimiți prin mail confirmarea plății. Pentru plata prin transfer bancar, nu ai de achitat taxa de ramburs.
- Ramburs, la preluarea coletului.
Schimb de produse
Daca doriti schimbarea unui produs, puteți face solicitarea de schimbare in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie să fie nou, nefolosit, cu toate etichetele și ambalajele, însotit de factură, precum și de formularul de retur completat.
Dupa recepția produsului trimis de dvs. si constatarea că este nefolosit, produsul va fi schimbat.
Costul transportului pentru schimbul de produse (tur si retur) revine cumpărătorului. Înainte de a trimite orice colet către noi, vă rugăm să ne anuntați în prealabil, telefonic sau prin email.
Pentru schimbul de produse se respectă în totalitate condițiile generale ale site-ului, specificate în Termeni și condiții.
Returul produselor noi, nefolosite
Conform legislaţiei din România puteţi să returnaţi produsele cumpărate de pe www.melissaorganic.ro în termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Daca doriți să returnați sau să schimbați un produs, conform OU34/2014 trebuie să completați și să ne trimiteti o cerere de retur, pe care il gasiti în contul dvs.pe site, astfel: https://www.melissaorganic.ro/login , din meniu, la Retur produse, alegeti produsul pe care doriti sa il returnati. Cererea de retur va fi generată automat. Vă rugăm așteptați ca această cerere să fie aprobată, apoi trimiteti produsul prin colet la noi. Vă rugăm NU trimiteți nici un colet până când primiti aprobarea de retur. NU acceptam nici un colet cu plata RAMBURS. Nu acceptăm retururi prin Poșta Română, vă rugăm nu returnați produse în acest mod, coletele nu vor fi ridicate de la Poștă, astfel nu veți putea beneficia de drepturile dvs.
Produsul returnat trebuie sa fie nou, nefolosit, în ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de către noi.
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Costul transportului pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.
Returnarea banilor se va face in contul bancar indicat de cumpărător în cererea de retur, în termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea de către furnizor a produsului returnat.
Returul produselor defecte, pentru garanție
În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricaţie sau deteriorării în timpul transportului, vă rugăm să ne contactaţi în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Înainte de a trimite orice colet către noi, vă rugăm să ne anuntați, telefonic sau prin email.
Îți mulțumim că alegi să susții un mic business local, produsele sunt realizate manual, cu multă dragoste față de oameni dar și de plante, în laboratorul nostru.
💚 Facem tot posibilul ca produsele tale să ajungă rapid și în siguranță.
Informaţii legislative găsești aici:
Ordonanta de urgenta nr.34/13.06.2014